Hvad logoet fortæller

HVAD LOGOET FORTÆLLER


Bæredygtig økonomi, 

                                langsigtede visioner og

                                               grønne forretningsresultater, der spirer og gror!




Fortællingen begynder med det blå element i logoet.


Farven kalder vi CORPORATE BLUE for den peger ned mod en bæredygtig bundlinje og vores respekt for, at en veldrevet virksomhed holder et skarpt øje på økonomien, også når de laver grøn omstilling. Økonomien er forudsætningen for forretningssucces, og er derfor en parameter, der altid er involveret, når Green Moves rådgiver jer - vores kunder.



Sommetider er udgangspunktet, at vores kunde har en trængt økonomi, og ønsker at ressourceoptimere gennem grøn omstilling for at få en mere økonomisk drift. Men oftest er udgangspunktet, at økonomien er i god gænge, at I er polstrede, måske parate til en langsigtet investering, og at I har ro og tid til at prioritere at se i den grønne retning.




Og dermed er vi ved det det lyseblå element.

Her handler det om VISIONER. Horisonten er i det fjerne, og vi kan skimte det grønne mål, som ligger længere væk på rejsen. Hvor vil I hen, hvilken vej vil I tage? og hvordan kan Green Moves som en god rejsefører fortælle om gode udsigtspunkter, advare om farlige steder og faldgruber, og vise vejen til de vidunderlige destinationer, der giver jer netop de fordele og nye tilstande I ønsker?



Oversat til dagligt sprog: sammen skal vi afklare om vi skal arbejde med  cirkulær økonomi, bæredygtighed og grøn omstilling i almindelighed eller skal I udvælge nogle af FNs 17 verdensmål, som I fremover vil arbejde strategisk med?


I visionsfasen kan vi både arbejde med ledelsen for sig og senere inddrage medarbejderne. Danske medarbejdere er kloge medarbejdere, der ofte er tæt på markedet, og ved at inddrage dem og lytte til dem bliver løsningerne ofte endnu stærkere. Vi har visioner for produktudvikling, kommunikation internt og eksternt, samarbejdspartnere, markedsandele - hvad vil vi opnå? Hvor går rejsen hen? Og hvordan kommer vi derhen?



Ud af visionerne og bag horisonten vokser de grønne resultater. Det kan I se i det grønne element i logoet.

For når Green Moves er rejsearrangør, er destinationen altid GRØN. Dér er vi eksperter og der banker vores hjerte. Green Moves slipper jer nødigt før vi ved, at det vi har sået sammen på den nye destination er begyndt at spire og gro.



Ledelsens vedholdende engagement og prioritering er altafgørende for succes, og det samme er  medarbejdernes involvering og medejerskab. Succes med implementering er alfa og omega, for at Green Moves synes samarbejdet har været en succes. Og succeser vil vi gerne samle på.





Logoet er en lukket struktur. Det er fordi vi ved, at de grønne resultater meget ofte giver et godt afkast på den økonomiske bundlinje. Og dermed er vi tilbage ved det blå element i logoet.


De grønne forretningsløsninger vi tilbyder giver grønne bevægelser. Så nu ved I også, hvorfor Green Moves hedder som vi hedder.

PS: Vores logo er lavet af Liselotte Østerby i Adfairtising og hende vil vi gerne anbefale!

Green Moves IVS

Tobaksgården 3, 2.08

8700 Horsens



tlf. +(45) 2976 4593

info@greenmoves.dk


CVR 37993875